Вівторок, 26.09.2017, 05:00

Сарненський НВК "Школа-колегіум"
ім.Т.Г.Шевченка
34500, Україна, Рівненська обл., м.Сарни, вул. Чорновола, 1

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гость · RSS
Авторизація
Меню сайту
Категорії розділу
Шкільна документація [7]
Накази [7]
Презентації [0]
Нормативні документи [6]
Вчителю-предметнику [5]
Класному керівнику [0]
Атестація педагогів [14]
Учням & батькам [1]
Психологічна підтримка [3]
Шаблони [0]
Шкільна газета ОКО [1]
Музика
Наше опитування
Який предмет Вам найбільш подобається?
Всього відповідей: 551
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Надіслати СМС
Соціальні сайти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Каталог файлів
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 44
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

Іван Андрусяк

Стефа – сміхотунчик.
Точнісінько як тато.
І мама, і сестричка, і навіть бабуся теж сміхотунчики.
Але Стефа – татійка.
Ось Ірця в садочку – вона мамійка. Коли її мами довго нема, вона плаче. І в лясельній групі плакала, і в молодшій, і в середній. Навіть у старшій іноді плаче, коли не заграється з Сіяром. Це тому, що вона мамійка.
А Стефа – татійка. Стефа сміється.
І сестричка Ліза – татійка, хоча вона цього й не показує. Це тому, що вона вже велика – їй аж десять років. Саме стільки, скільки пальчиків на руках. Цікаво: коли їй років буде більше, ніж десять, – як вона це показуватиме?!
Але мама – найбільша татійка. Бо вона он яка велика, а теж хоче спати з татою. Себто, треба казати «з татом» – бо Стефа вже аж у старшій групі, ще кілька місяців – і до школи піде, а дітки, яким скоро до школи йти, мають говорити правильно. Ось коли Стефа була у лясельній, себто й-асельній (і як же воно іноді важко – правильно говорити), тоді вона казала «з татою». А тепер – «із татом». Хіба коли забуде…
Отож, Стефа теж хоче спати з татом. І з мамою хоче. Тому найчастіше вона біжить у їхнє ліжечко і лягає посередині. Одну ніжку на тата покладе, іншу – на маму. Тато справа казочку розказує, мама зліва пісеньку співає. Так і заснути недовго…
Вчителю-предметнику | Переглядів: 929 | Завантажень: 5 | Додав: lam83 | Дата: 20.02.2013 | Коментарі (0)

ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Вчителю-предметнику | Переглядів: 7613 | Завантажень: 1 | Додав: lam83 | Дата: 13.11.2012 | Коментарі (0)

ЧИ ВМІЄТЕ ВИ ЗАОХОЧУВАТИ СВОЇХ ДІТЕЙ?
Запитання декому може здатися дивним. Хто з батьків не відчуває часом бажання, потреби, необхідності похвалити за щось свою дитину, поцілувати, приголубити її, зробити подарунок.
Хіба важко зробити дитині приємне? І при чому тут уміння?
Заохочення — це також педагогічний прийом. Користуватися ним треба вміло. Коли дитину без міри хвалять, заохочують за кожну дрібницю, коли нею надто часто захоплюються, вона поступово стає марнославною, нескромною, надто самовпевненою, розпещеною людиною.
Оцінюючи поведінку дітей, обираючи міру заохочення за добрий вчинок, треба обов'язково враховувати мотиви, якими діти керувалися, вдаючись до того чи того вчинку.
Психологічна підтримка | Переглядів: 846 | Завантажень: 0 | Додав: lam83 | Дата: 24.10.2012 | Коментарі (0)

Я не зустрічав батьків, які переконані, що у вихованні дітей можна обійтися без покарання.
Оскільки таке становище існує, треба багато й серйозно думати про розумне, педагогічне правильне використання різноманітних засобів і форм покарання. А це далеко не просто.
«Важко покарати? Взяв ремінь і відшмагав за непослух»,— так думає ще чимало батьків і матерів. Радянська наука про виховання спростовує цей уже неприйнятний в наш час погляд, допомагає зрозуміти, чому не можна дітей принижувати фізичними й іншими морально образливими прийомами покарання. Одне з найважливіших її завдань полягає в тому, щоб переконати застосовувати дуже економко навіть такі форми покарання, які не принижують гідності дитини. Педагогіка вчить використовувати кожен прийом покарання так, щоб обов'язково добиватися належного виховного ефекту. Вхолосту використовують грізну зброю покарання ті, хто з будь-якого приводу б'є дитину.
Щоб уміло використати прийом покарання, треба на вагу «батьківського правосуддя» насамперед покласти не самий вчинок, не саме порушення, а все, що має відношення до справи.
Психологічна підтримка | Переглядів: 1070 | Завантажень: 1 | Додав: lam83 | Дата: 24.10.2012 | Коментарі (0)

Календарне планування. Геометрія 11 клас 2011 рік академічний рівень (70 год.)
Вчителю-предметнику | Переглядів: 2331 | Завантажень: 25 | Додав: lam83 | Дата: 06.09.2011 | Коментарі (2)

Календарне планування. Алгебра 11 клас 2011 рік академічний рівень (105 год.)
Вчителю-предметнику | Переглядів: 2348 | Завантажень: 20 | Додав: lam83 | Дата: 06.09.2011 | Коментарі (0)

Шкільна газета ОКО березень 2011
Шкільна газета ОКО | Переглядів: 1200 | Завантажень: 17 | Додав: lam83 | Дата: 19.04.2011 | Коментарі (0)

Про підсумки проведення  фестивалю педагогічної майстерності   "Перлини успіху” 
Накази | Переглядів: 2475 | Завантажень: 34 | Додав: lam83 | Дата: 18.04.2011 | Коментарі (2)

Про організацію та проведення шкільного методичного фестивалю педагогічної майстерності "Перлини успіху” 
Накази | Переглядів: 994 | Завантажень: 31 | Додав: lam83 | Дата: 18.04.2011 | Коментарі (0)

Про підсумки класно-узагальнюючого контролю у 5-х класах
Накази | Переглядів: 9984 | Завантажень: 157 | Додав: lam83 | Дата: 18.04.2011 | Коментарі (0)

А.М.Лінейчук © 2017
Пошук
Радіо FM
Міні-чат
Погода
Наші партнери








Безкоштовний хостинг uCoz